Asus Vivobook X515 teszt
2022. december 02. írta: Tech Logistic

Asus Vivobook X515 teszt

Sokáig úgy gondoltam nem kell sem számítógép, sem laptop. Viszont ez változott, legfőképpen azért, mert már az eddigi Google Blog tudása számomra kevés lett, és mivel telefonra nincs Blog.hu, ezért kellett egy gép. Árban a 200-250 ezer forint közötti kategóriában keresgéltem, tehát nem a felső kategóriában. Tisztában voltam vele, hogy lesznek kompromisszumok (amikkel együtt lehet élni szerintem teljes mértékben).

img_20221130_165953.jpg

A laptopot egy teljesen egyszerű, minden felesleges felirat nélküli dobozban érkezik, ami ezáltal környezetbarát. A gép mellé egy 45 wattos töltőt kapunk, illetve néhány leírást.

img_20221130_140630.jpg

Műanyag házas a laptop, de szerintem ez is teljesen egy elviselhető dolog. Egy 15,6" LCD kijelzőt kapunk 1920 x 1080 pixeles felbontással. Az én használatomra teljesen megfelelt a benne lévő Intel Core i7 16GB RAM-mal, valamint 512GB SSD-vel. A processzor megfelelő hőmérsékleten tartásáért egy egyventilátoros  léghűtés felelős, ami általános felhasználás alatt viszonylag halk (pl. internetezés közben szinte alig hallani), de megterhelőbb feladatok esetén tud elég hangos is lenni. Tesztek közül én csak a Geekbenchet tudtam rajta lefuttatni, ott az alábbiak szerint teljesített:
kepernyokep_20221129_172909.png

A portkínálat  megfelelő, kapunk a bal oldalon egy töltő csatlakozót, egy töltésre alkalmatlan USB-C-t, egy teljes méretű HDMI-t, valamint egy USB 3.0-ás csatlakozót. A jobb oldalon van még két USB 2.0, illetve egy Combo Jack, valamint két állapotjelző LED.

img_20221130_140659.jpgimg_20221130_140754.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezzel a portkínálattal nem fog kelleni átalakítókat használni.

img_20221130_164658.jpg

Van három fokozatban állítható jégfehér színű  billentyű világításunk, de ennél a gépnél nem kapunk "nagy entert", viszont van numerikus része is a klaviatúrának. A trackpad szélén kapott helyet egy gyors ujjlenyomat-olvasó. 

img_20221130_165416.jpg

Tölteni maximum 45 wattal lehet az eszközt, aminél például a telefonom gyorsabban lehet tölteni. Mint már említettem van ugyan a gépen USB-C, de nem lehet rajta keresztül tölteni, így muszáj mindenképpen a gyári töltőt használni hozzá. Üzemidőben nálam 4-5 óra körül teljesített, ami nem kiemelkedő. Árban ezzel a konfigurációval olyan 200 ezer forint körül lehet megvásárolni. Összességében én tudom ajánlani ezt a laptopot, ha tudjuk mire is lett pontosan kitalálva: netezésre, filmnézésre, vagy blogolásra teljesen ideális. Természetesen a játékokkal is meg lehet próbálkozni, de nem igazán arra lett kitalálva.

A bejegyzés trackback címe:

https://techlogistic.blog.hu/api/trackback/id/tr9017991644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása