Android 11 újdonságok
2021. augusztus 16. írta: Tech Logistic

Android 11 újdonságok

Mivel most már az én telefonom is megkapta az Android 11-et így most már szerintem itt az ideje beszámolnom róla.
Igen tudom ez a rendszer már egy ideje megjelent ,de én még csak most tudtam letesztelni.
Az én telefonom e rendszer mellé ugye a OnePlus oxygen OS 11 felületét kapjuk.
Gyártótól függően lehetnek nagyon nagy eltérések is.
Kaptunk új időjárást ,amire lehet mondani ,hogy ez egy iOS copy ,mert igen ez az �
A Shelf is picit megújult ,most már mint látjuk éjszaka más animációja van.
Itt igazából annyira nagy különbség nincs az előzhöz képest.
A rendszer alapértelmezett színe az eddigi kék helyett már piros.
Nekem ha ezt kéne használom én nem is tudom mit kapnék annyira nem néz ki jól ,de mivel a OnePlus telefonok eddig is arról voltak híresek ,hogy nagyon jól testre lehet szabni a rendszerüket ,így természetesen ezt is meg tudjuk oldani egyszerűen: 
Beállítások menü 
Testreszabás 
És ott tudjuk már is allítan,hogy milyen színében legyenek a rendszer dolgok.
Én vissza állítottam kék színre ,én ezt szoktam meg szerintem így sokkal jobban néz ki ,mint pirosban.
Kaptunk új emojikat is.
Ami hát ,hogy is fogalmazzak szépen ,nem lettek túl szépek ,de szerencsére a nagy része tetszik ,de szerintem sokkal jobbak voltak a régi emojik. Meg lehet ezeket is szoknj nekem első pár órában nem tetszettek semmennyire.
Kaptunk új ,sokkal jobb emelésre ébredő kijelzőket is .
Nekem az "insight" volt a kedvencem, jelenleg is ezt használom. Ennél a kijelzőnél az a lényeg ,hogy az idő teltével halad lefelé az óra kijelzőn ,és minnél többet használjuk a telefonunkat annál nagyobb vágások lesznek a csíkban. Ez pontosan így néz ki :

Az akkumulátor töltési animációja is megújúlt ami nekem sokkal jobban tetszik :
Üzemidő terén egyébként +1 órát kaptunk (legalább is a Nord N100 esetében )
kaptunk új kikapcsolása menüt is ,ahonnan már ha vannak okosotthonos termékeink azokat is tudjuk vezérelni.

Nekem igazából tetszik a rendszer ,de egy két dolog hiányzik az előző rendszerből 

És utolsó újdonság ként egy olyan dolog ami annyira nem tetszik:
Ha pl Spotify-t hallgatunk akkor az nem az értesítési sávon ,hanem a gyorsbeállítások panelen fog megjelenni.
Ez engem nagyon zavar mert nekem 3 oldal gyorsbeállítás gombom van ,és mivel így már csak 2 sor fér ki egy oldalra ,és nem 3 így már lesz szépen 4 oldalnyi gyorsbeállításom.

Egyébként a gyorsbeállítások panelt fekvő módban már 3 helyről tudjuk behúzni (szokásos közép ,jobb oldal ,bal oldal )

A bejegyzés trackback címe:

https://techlogistic.blog.hu/api/trackback/id/tr3918170547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása