OnePlus Nord N100 tapasztalatok 3 hónap után
2021. június 14. írta: Tech Logistic

OnePlus Nord N100 tapasztalatok 3 hónap után

 Lassan már 3 hónapja használom a  OnePlus Nord N100-at.

Én egy Huawei Y5 2018 Prime-ról válottam.

Ez a telefon minden téren sokkal jobb.A Huawei jelenleg még meg van, de csak másodlagos ként.

Én ezt a telefont ezek a szempontok alapján választottam ki:

Nagy kijelző (6.52")

Nagy akkumulátor 

18W gyorstöltés 

Kedvező ár


A fotók nem a legjobb minőségűek,mert a Huawei-el fotóztam

A telefon egy ilyen dobozban érkezik 

Ezek a tartozékok járnak hozzá alapból:


RENDSZER:

A telefonon jelenleg Android 10 fut ,Oxygen os 10.5.10-el

Processzor:

A telefonban egy Snapdragon 460 dolgozik, egy Adreno 610 grafikus gyorsítóval 

Tárhelyből 64GB áll rendelkezésre 

4GB RAM van a telefonban (ami szerintem egy kicsit kevés)

KIJELZŐ:
A kijelző egy 6.53" HD+ felbonású IPS kijelző.
Az előlapon egy 8MP-es kamera foglal helyet.

A telefon hátulján kapott helyet egy ujjlenyomat-olvasó.

Kamerák terén egy 13MP-es fő szenzorznk van, egy 2MP-es makró, egy 2MP-es mélység élesség érzékelő szenzor.

A főkamera képei meglepően szépek:







AKKUMULÁTOR ÉS TÖLTÉS:
Az akkumulátor 5000mAh-es .
A kijelző hozzá 6.53" és 90Hz

Nekem majdnem össze jött vele 10 óra kijelző idő(végig 90Hz mellett, és automata fényerővel )
A töltés 18W de nem túl gyors ... KB 1óra 40p.
Nálam másfélnapot szokott ki bírni:
Végig 90Hz mellett és szintén automata fényerővel :D
(sok Instagrammal és YouTube-al )

Összegzés:
Ezt a telefont azoknak tudom ajánlani ,akik nem szeretnének több mint 100.000FT-ot költeni egy telefonra.
De még is szeretnének egy viszonylag jó telefont.
Mert nagy előny az, hogy az akkumulátor nagyon sokat bír,nagy kijelző,és természetesen USB-C.
Hátránya viszont az ,hogy: a 4GB RAM nálam gyakran el szokott fogyni,az összeszerellési minőség nem a legjobb (a keret alsó részét ha meg nyomjuk akkor recseg,és nem csak az enyém egy ilyen modell, ez egy összeszerelési hiba )
Hátrány ugyan az is, hogy a hátlap műanyag(de nem rossz tapintású) és nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat a hátlap is meg a keret is ( a keret sajnos fényes... de legalább jól mutat )
A telefon ára kb 70.000Ft.
Szerintem nagyon meg éri az árát :)
Nem véletlenül választottam ezt a telefont :D



A bejegyzés trackback címe:

https://techlogistic.blog.hu/api/trackback/id/tr5118170631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása